Минимални број питања у лекцији
Када лекција садржи више од једне Табеле Грана наставник би требао да постави овај параметар. Његова вредност поставља доњу границу на број виђених питања када се рачуна оцена. Овај параметар не присиљава студенте да одговоре толико питања у лекцији (колика је вредност параметра)
На пример, постављање овог параметра на, рецимо, 20, ће осигурати да се дају оцене као да су студенти видели најмање овај број питања. Узмимо пример студента који гледа у једну грану лекције са, рецимо, 5 страница и тачно одговара на сва придружена питања. Нека тада студент одлучи да заврши лекцију (претпоставка је да је та опција у "највишем нивоу" Табеле Грана). Ако је параметар остао неподешен, оцена студента би била 5 од 5, тј. 100%. Ипак, ако подесимо параметар на 20 оцена студента ће се смањити на 5 од 20, тј. 25%. У случају да неки други студент који пролази кроз све гране и види, нпр. 25 страница и одговори тачно на сва осим два питања, онда ће његова оцена бити 23 од 25, тј. 92%.
Ако је овај параметар у употреби, онда би отварајућа страница лекције требала рећи нешто налик:
У овој лекцији се од вас очекује да покушате одговорити на макар n питања. Можете одговорити и на више уколико желите. Ипак, ако одговорите на мање од n питања ваша оцена ће бити рачуната као да сте одговорили на свих n (где су неодговорена питања нетачна).
Где је очигледно "n" замењено са правом вредношћу овог параметра.
Када је овај параметар постављен студентима је речено колико на питања су покушали да одговоре и на колико питања се од њих очекује да дају одговоре
Индекс свих датотека помоћи
Прикажи ову помоћ на језику: English